آبان ۱, ۱۴۰۳
روستای جعفرآباد

شماری از خانوارهای روستای جعفرآباد میناب بدون شناسنامه هستند

به گزارش برقع نیوز به نقل از ایرنادبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: شماری از خانوارهای روستایی مناطق دورافتاده و سخت گذر روستای جعفرآباد از توابع توکهور و هشتبندی شهرستان میناب به دلیل برخی مشکلات هیچ گاه موفق به دریافت شناسنامه نشده اند و براین اساس از هر نوع امکانات عمومی و خدمات دولتی بی بهره اند.

حجت الاسلام حسن کریمی پنجشنبه شب در بازدید میدانی از روستای جعفرآباد از توابع توکهور و هشتبندی شهرستان میناب اظهار کرد:مسوولان باید بازدید میدانی از روستاها با هدف تصمیم گیری آگاهانه برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.

وی ادامه داد: بسیاری از مدیران و مسوولان در طول سالها به این منطقه رفت و آمد کرده و نسبت به مشکلات  مردم ساکن در آن آگاهی دارند اما به اذعان ساکنان این روستا تنها وعده هایی بی عمل از مسوولان نصیب آنها شده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان اظهار داشت:مشکلات این روستا به حدی زیاد بود که نماینده ولی فقیه استان هرمزگان تصمیم بر این موضوع گرفت که ستاد امربه معروف و نهی از منکر به طور ویژه در این روستا حضور پیدا کنند.
کریمی یاد آور شد: در این بازدید که حدود چهار ساعت طول کشیده مردم این روستا مشکلات فراوانی را بازگو کردند که باید خدمتگزاران این مردم آنها را هر چه زودتر عملیاتی و به سرانجام برسانند.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی زندگی افرادی از این نوع، باور پذیر نیست، اما باید اعتراف کرد، افراد بدون شناسنامه به دور از هر نوع امکانات و خدمات در استان هرمزگان زندگی می کنند.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان از تمام مسوولان مربوطه به ویژه مدیر کل اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان و مدیرعامل آبفا هرمزگان درخواست کرد به طور ویژه به مشکلات این روستا رسیدگی کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *