آبان ۴, ۱۴۰۳
پرتابگر دیسک تیم ملی

پرتابگر دیسک تیم ملی پارادوومیدانی بانوان ایران به مدال نقره رسید

پرتابگر دیسک تیم ملی پارادوومیدانی بانوان ایران به مدال نقره در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی دست پیدا کرد.

در ادامه مسابقات دوومیدانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی که امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین برگزار شد، رقابت‌های پرتاب دیسک در کلاس F۵۶/۵۷ به انجام رسید که در پایان فائزه دیبایی با رکورد ۲۲.۹۸ به عنوان دوم و مدال نقره این رشته دست پیدا کرد.

در این ماده ورزشکار ازبکستانی مدال طلا و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است که در مسابقات کلاس‌های مشترک، میزان معلولیت ورزشکاران در تعیین جایگاه آنها تاثیرگذار است.

فاطمه امیرزادگانی به عنوان ششم بسنده کرد

رقابت‌های پرش طول مسابقات پارادوومیدانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین برگزار شد و طی آن فاطمه امیرزادگانی به رقابت با حریفان خود پرداخت.

ملی‌پوش پرتابگر ایران در پایان این رقابت با ۴ متر و ۸۷ سانتی متر نتوانست در جمع سه نفر اول جایی داشته باشد و به عنوان ششمی بسنده کرد. در این ماده ورزشکاران ازبکستانی مدال طلا  و برنز را از آن خود کردند و پرتابگر چینی نیز مدال نقره را برگردن آویخت.

دیبایی: به همسرم قول مدال طلا داده بودم 

فائزه دیبایی پس از کسب مدال نقره ماده پرتاب دیسک کلاس F۵۶/۵۷ اظهار کرد: مسابقات سطح خوبی داشت و من برای نخستین بار در مسابقات پارادوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی شرکت کردم و امیدوارم در مسابقات آینده با تجربه بیشتر شرکت کرده و دل مردم ایران را شاد کنم.

وی افزود: از آنجایی که نخستین تجربه حضور من در بازی‌های پاراآسیایی بود و اولین پرتابم را خطا انجام دادم و نتوانستم جبران کنم.

ملی‌پوش پارادوومیدانی کشورمان خاطرنشان کرد: به همسرم قول مدال طلا داده بودم و ناراحت شدم که نتوانستم سر قولم باشم به او قول می‌دهم در میادین بعدی مدال طلا را کسب کنم.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *