آبان ۱, ۱۴۰۳

علائم پریود مردان یکی از سوالاتی رایجی که امروزه به آن پرداخته می شود. پریود مردان و زنان متفاوت است.همان طور که زنان به دلیل تغییرات در ترشح هورمونها چرخه پریودی و در نهایت یائسگی را تجربه می کنند مردان هم پریودی و یائسگی را تجربه می کنند.
تلاش کردیم در قسمت آخر مجموعه ویدیوهای گرافیکی ضمن معرفی پریود و یائسگی مردان نکاتی هم به زنان در این خصوص یادآور شویم.
همان طور که انتظار می رود مردان در دوران عادت ماهیانه زنان ملاحظاتی داشته باشند و زنان هم تلاش کنند به سپری شدن آرام دوران پریودی خود کمک کنند، همین انتظار از زنان هم وجود دارد که در دوران پریودی مردان ملاحضاتی داشته باشند و در سپری شدن این دوران کمک کنند.

خوب است بدانید که مردان نیز مانند زنان دچار نوسانات هرمونی می شوند. این نوسان هرمونی هم به صورت دوره‌ای در ماه و هم به صورت روزانه رخ می‌دهد. تستوسترون مهم‌ترین هرمون مردانه است که باعث ظاهر شدن صفات مردانه می‌شود و ترشح آن در بدن مردان بسیار بالاست. سطح تستوسترون مردان در صبح افزایش می یابد و رفته رفته تا شب رو به کاهش می گذارد. پس پیشنهاد می کنیم برای آگاهی جامعه در دیده شدن هر چه بیشتر قسمت آخر این مجموعه نیز یاری دهنده باشید تا در مورد قاعدگی مردان اطلاعات بیشتری کسب کنیم و با نشانه‌های آن آشنا گردیم.

 در این ویدئو  به علائم پریود مردانه، مدت زمان عادت ماهیانه در مردان، روش هایی برای کم کردن علائم پریودی در مردان و اینکه پریود مردانه به چه صورت است، پرداخته ایم.
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *